Postimyyntifirma Select muisti taas minua ja monta muuta miljoonaa suomalaista joulukuvastolla. Kiitos mielenkiintoisesta katalogista: en tiennyt joitain tuotteita olevan olemassakaan.
Kiitos myös mukavasta ja opettavaisesta lukuhetkestä. Tekstejä oli oikeasti kivaa lukea ja mieleen palautui taas toiston merkitys. Omassa työssäni keskityn tällä hetkellä enemmän verkkoteksteihin ja mm. hakukoneoptimointiin sisällön näkökulmasta, ja Selectin painettu kuvastohan on malliesimerkki ydinasian esille tuomisesta:
Aidot nahkatohvelit paleleville jaloille
Sinun uudet lempitohvelisi
Nyt jalkasi pysyvät aina lämpiminä – olkoon ulkon sää kuinka kylmä tahansa tai sisällä lattiat koleat. Nämä kivat nahkatohvelit pitävät sinut lämpimänä myös kylmimpinä päivinä. Nämä tohvelit sopivat yhtä hyvin niin miehille kuin naisillekin, sekä pienelle että isolle – jokaiselle jalalle. Tohvelit on mukava laittaa jalkaan ja ottaa pois jalasta. Ne kestävät kovaakin kulutusta. Pitkän työpäivän jälkeen ajattelet iloisesti sitä, miten voit kotonasi sujauttaa jalkasi pehmeisiin tohveleihin. Sisäpuolella erittäin mukava vuori. Unohda vanhat ja kuluneet tohvelisi – osta itsellesi pari uusia suosikkeja!
Helkkari, tässähän tulee ihan tarve saada uudet tohvelit!
Tohvelit oman elämänsä tohvelisankarille 🙂
Ai kun olisikin sympaattista sisällöntuotantoa tollainen! Puhuttelisko se sua? 🙂