Sain työsähköpostiini mainoksen merkkiparfyymien alesta. Minkä ihmeen takia?
- Meilissä ei ollut mainintaa osoitteeni lähteestä. En ole työssäni missään tekemisissä kosmetiikan kuluttajakaupan tai merkki- tai muiden parfyymien kanssa. En ole ikinä käyttänyt työsähköpostiani henkilökohtaisen hygieniani edistämiseen.
- Ulkoasu ei houkutellut sen paremmin kuin sisältökään.
- Meilissä sentään oli asiallisesti linkki tulevien tarjousten perumiseksi. Linkin painamisesta ei kylläkään ollut mitään hyötyä: sain vain virhesivun ”–cannot display the web page–”.
- En tilannut.
Niin kuin en taannoin tehnyt tilausta sille puhelinmyyjälle, joka soitti työnumeroon ja tiedusteli, tarvitaanko taloudessamme miesten alushousuja.
Mikä oiva tilaisuus sulla olisikaan ollut tilata kalsareita koko organisaatio miesporukalle, yleiseltä kehittämiskohteelta.
Ja sieltä klubista olisi kuulemma tullut uusia postissa kerran kuussa. 😀